KRUHOVÝ TRÉNINK

Co je kruhový trénink?

Kruhový trénink je cvičení, při kterém jedinec nebo celá skupina cvičí různé svalové partie. Trenér určí skupinu cviků na procvičení partií celého těla a poté se jednotlivé cviky provádějí v rychlém sledu za sebou.
Jedná se o vynikající prostředek ke zpevnění těla, zlepšení fyzické kondice a k redukci hmotnosti. Trénink není určen pro budování masivní svalové hmoty, a proto se hodí všem, kteří chtějí spojit příjemné s užitečným a berou cvičení pouze jako doplněk k jinému sportu.

Kruhový trénink je jako starý přítel – je tu a je vždy připraven Vám pomoci, když ho potřebujete. Jedná se o rychlou a efektivní cestu, jak zlepšit sílu a kondici.

2. Přednosti kruhového tréninku:

  • Podporuje vyvážený rozvoj jednotlivých svalových partií.
  • Ochraňuje Vás před rychlým přechodem na těžké váhy, čímž předchází zranění.
  • Trénuje srdce a kardiovaskulární systém.
  • Je možné ho provádět jak s činkami, tak na přístrojích nebo kombinací obojího.
  • Umožňuje nárůst síly s malým počtem jak základních, tak pomocných cviků.
  • Šetří klouby.
  • Umožňuje různou rychlost svalové práce.
  • Je ideální pro sportovce různých sportovních aktivit.
  • Je nenáročný na čas při vysoké intenzitě tréninku.

3. Jak kruhový trénink probíhá?

Na začátku tréninku trenér vybere různá stanoviště, na kterých budou jedinci cvičit. Na každém stanovišti člověk posiluje čas, který mu trenér určí a poté se rychle přesune na další místo.

4. Kolik spálím kalorií?

Tím, že při kruhovém tréninku zapojujete všechny svaly těla, spalujete poměrně dost kalorií. Při maximálním nasazení spálí dospělý člověk až 2500 kalorií. Hodnota spálených kalorií se však může u lidí měnit. Záleží na vašem cvičebním nasazení.