P-class

Posilování problémových partií 

 

Jedná se o vytrvalostně silové aerobní cvičení zaměřené na formování svalstva celého těla, především problémových partií (hýždě, břicho, boky a stehna). Posilujete však také svalstvo horních končetin, zad a svaly pánevního dna. Zbavíte se bolesti zad a problémů se samovolným únikem moči.
Vede ke zvýšení síly, svalové vytrvalosti, k vyrýsování svalstva a k redukci podkožního tuku.

K tvarování postavy dochází buď vahou vlastního těla anebo pomocí náčiní (činky, gumičky, fitbally, overbally apod.).

Budete se lépe cítit a zvýší se vám sebevědomí.

 

Náplň lekce
  • Lekce začíná zahřátím a tzv. prestrečinkem. Důvodem je zahřátí a protažení svalů, aby nedošlo v hlavní části hodiny k jejich poranění.
  • Většinu hodiny zabere snadná aerobní sestava, která se střídá s posilovacími bloky.
  • Posiluje se ve stoje i na zemi. Je důležité vykonávat cviky pořádně, aby byly správně účinné a abyste se nezranili. Důležité je pravidelné dýchání. Každý cvik by měl být prováděn tahem a tlakem. Nejprve se posilují velké svalové skupiny, potom se přechází na skupiny malé.
  • Lekce končí strečinkem, protože namáhané svalstvo je potřeba protáhnout, aby nebolelo a nezkracovalo se.

 

Pro koho je posilování určeno

Problémové partie cvičí především ženy. Je vhodný pro ženy každého věku a kondice. Lidem s velkou nadváhou se doporučuje spíše kalanetika. Některé cviky mohou být obtížné.

Není vhodné pro ty, kteří mají problémy s klouby nebo trpí nějakým onemocněním srdce.

Pro dosažení požadovaného výsledku je nutné cvičit alespoň 2x týdně po hodině. Je dobré kombinovat s jinou aerobní aktivitou, aby nedocházelo k přetěžování stejných svalových skupin.

Po měsíci se objeví první výsledky. Po třech měsících pozná změnu každý.

Nesmíte však zapomenout na správnou životosprávu.