CROSS FIT s BOSU

lektorka:   Martina Pišťáčková

CROSS FIT neboli KRUHOVÝ TRÉNINK je intervalový posilovací trénink určený pro zpevnění svalů celého těla, zvýšení síly a zlepšení kondice.

Vzhledem k tomu, že na tuto speciální posilovací lekci je omezená kapacita klientů 15 (kvůli množství Bosu), raději si vždy své místo předem rezervujte v našem rezervačním systému.

Základem bosu cvičení je speciálně vyvinutá nafukovací kopule BOSU ® Balance Trainer ,kterou používáme jak stranou rovnou, tak vypouklou. Bosu je určen pro různé druhy balančních, rehabilitačních, relaxačních a posilovacích cvičení,  svůj původ má v rehabilitaci.

BOSU 

je navrženo, aby pomohlo dosáhnout rovnováhy mezi svalovými systémy posturálních a fázických řetězců rychleji, bezpečněji a komplexněji než jiné tréninkové zařízení.

Při cvičení na bosu hledáte cestu nejmenší stálosti, odolnosti, s co nejmenší námahou. Již při základním cviku, stoji oběma chodidly na „bublině“ si uvědomíme, že pouhý stoj na bosu je velmi komplexní a dynamický. Dochází k rozvoji centrálního nervového systému a umožňuje tak vzájemnou interakci systému intuitivně nalézat pozici nejmenšího odporu.

 

CROSS FIT s Bosu – intervalový posilovací trénink

BOSU kondiční trénink podobným způsobem jako na stepech využívá bosu k poskokům, výskokům, lungům … Vystupování a sestupování z bosu překonáváním výškového rozdílu a společně s udržováním stability pomáhá vytvořit trénink mnohem náročnější a pestřejší,  jumpy či plyometrické cviky zlepší výkonnost a hbitost.

BOSU silový trénink je vhodný pro rozvoj svalů dolních končetin – dynamické dřepy, výpady, unožení, přednožení, zanožení. Zapojení svalů horní části těla – posilování s činkami (ve stoje, v kleče, v lehu na bosu), různé varianty kliků,jednodušší varianty na polokouli, náročnější provedení při otočení bosu.

Lekce Bosu nejsou vhodné pro těhotné.